همایش تقدیر از حامیان

تاریخ : 28 مرداد سال 1395

انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش سمنان به منظور تجلیل از حامیان گرانقدر و ارائه گزارشی از فعالیت 8 ساله انجمن، همایشی با عنوان باور یک لبخند را در تاریخ 26.5.95   با حضور دکتر احمد حلت ، روانشناس و مدیر مسئول مجله  موفقیت و پروفسور مجید اسحاقی گرجی ریاضی دان مشهور کشور در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار نمود .

در این مراسم ، جناب آقای دکتر احمد حلت  در مورد موفقیت ،  امید به زندگی و انگیزه والای نوع دوستی و کمک به همنوع سخنرانی نمودند.
همچنین جناب آقای دکتر شریعت نائب رئیس هیئت مدیره انجمن کومش، به معرفی این موسسه خیریه و ارائه گزارش عملکرد در 8 سال گذشته پرداخته و از  انعقاد قرارداد و تفاهم نامه بین علوم پزشکی استان سمنان و انجمن کومش برای ساخت اولین مرکز غربالگری استان سمنان خبر دادند.
جناب آقای پروفسور اسحاقی  نیز مطالب کوتاهی در ارتباط با ریاضی و سرطان بیان کردند.
در این برنامه تعدادی از مددجویان انجمن کومش  نیزحضور داشتند که از یکی از بیماران که به لطف پروردگار و تکیه بر باورهای مثبت خود  بر این بیماری غلبه نمود بعنوان نماد امید و صبر و مقاومت ، تقدیر و تشکر بعمل آمد.
همچنین غرفه ای برای فروش کتابهای بیمار جوانی به نام سعید دشت بزرگی مبتلا به سرطان از استان خوزستان شهر اهواز با نام بهشت همین نزدیکی ست برپا شده بود که حامیان زیادی برای خرید این کتاب استقبال کردند و مبالغ جمع آوری شده به نفع بیماران انجمن کومش و خیریه محک هزینه خواهد شد.
در ضمن جناب آقای دکتر احمد حلت و جناب آقای پروفسور اسحاقی  تمایل خود را بعنوان عضو ویژه  و سفیر انجمن اعلام کردند.
و در پایان مراسم از تعدادی حامیان انجمن  بعنوان  نماینده ای  از جامعه دندانپزشکان، اصناف،صنعت،روانشناسان و... تقدیر و تشکر بعمل آمد و به رسم یادبود به آنها تندیسی اهدا شد.

تصاویر همایش باور یک لبخند - تقدیر از حامیان گرانقدر