پایان فار چهارم کمپین امروز سیب خوردی

تاریخ : 13 بهمن سال 1396

در هفته ملی مبارزه با سرطان انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش استان سمنان جهت پیشگیری از سرطان فاز‌ چهارم کمپین امروز سیب خوردی را برگزار نمود.

در همین راستا با هماهنگی آموزش و پروش مدارس مصطفی خمینی ، دانش ، 22 بهمن ، ولیعصر ، حافظ  در سطح شهرستان سمنان انتخاب و برنامه کمپین امروز سیب خوردی در مراسم صبحگاه برگزار شد.
در این كمپین ابتدا از فواید سیب برای دانش آموزان گفته می شود و دانش آموزان به خوردن یك سیب در هر روز تشویق می شوند، سپس عمو سیب مهربان با حضور میان دانش آموزان با آنها رابطه ی گرم متقابلی را جهت ایجاد انگیزه برقرار كرده و در آخر با حضور در چند كلاس به دانش آموزان سیب تعارف می كند، برچسب سیب روی كتاب هایشان می چسباند، با آنها عكس می گیرد و همه كنار هم سیب می خورند تا تصویر سیب و سیب خوردن برای همیشه در ذهن كودكان ثبت شده و در خاطرشان ماندگار شود.
همچنین با پخش قلک های مخصوص ساخت و تجهیز بخش شیمی درمانی اطفال بیمارستان امیرالمومنین ع کار این کمپین در این فاز به پایان رسید.
ای برنامه به همت و حضور اعضای داوطلب انجمن کومش (کمیته باور) صورت پذیرفت.
این موسسه خیریه از تمامی زحمات اداره آموزش و پرورش سمنان و همكاران بزرگوار مدارس ذكر شده كمال تشكر را دارد.
امید به روزی كه فرهنگ سازی درست تغذیه ای از كودكی و در مقاطع پایین تحصیلی میان دانش آموزان فراگیر شده و شاهد سلامت تمام كودكان این مرز و بوم باشیم.

 

تصاویر مربوط به کمپین امروز سیب خوردی

کمپین امروز سیب خوردی - مصطفی خمینی

کمپین امروز سیب خوردی - دانش

کمپین امروز سیب خوردی - 22 بهمن

کمپین امروز سیب خوردی - ولیعصر

کمپین امروز سیب خوردی - حافظ