تکمیل مرکز تشخیص درمانی سرطان استان سمنان

تاریخ : 14 بهمن سال 1395

همکاری انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش در تکمیل پروژه بزرگ مرکز تشخیص درمانی غربالگری سرطان با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صورت گرفت.

دکتر مهدی شادنوش در دیدار با احترام اردستانی مدیر عامل و شماری از اعضای انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش از افزایش سطح همکاری‌های علوم پزشکی استان سمنان با این موسسه خیریه استقبال کرد.

وی با تاکید ورود موسسات خیریه در حوزه سلامت و پزشکی اضافه کردند می توان باعث افزایش کیفیت زیر ساخت های پزشکی درمانی در استان سمنان باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: انجام پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و همچنین ارائه خدمات مشترک به بیماران نیازمند و… از جمله موضوعات و مواردی است که می‌تواند زمینه همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه و انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش را توسعه دهد.
همچنین احترام اردستانی مدیرعامل انجمن کومش نیز در این نشست خاطر نشان کردند ، انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش در راستای اهداف خود، علاقه‌مند به افزایش سطح همکاری‌های خود با علوم پزشکی استان سمنان در حوزه های درمان و پیشگیری و آموزش است.
وی از توسعه خدمات حوزه سلامت در استان سمنان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر کرد.
در این دیدار پیرو تفاهم‌نامه‌ای که به امضاء احترام اردستانی مدیرعامل انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش و دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رسید، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جهت کمک هزینه ساخت به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اهدا شد و این موسسه خیریه متعهد شد که تا مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از این پروژه حمایت مالی کند.

 

تصاویر نشست اعضای انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش سمنان با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 تکمیل مرکز تشخیص درمانی سرطان استان سمنان

 تکمیل مرکز تشخیص درمانی سرطان استان سمنان