همایش  پیشگیری  و مبارزه با سرطان در سمنان

تاریخ : 27 بهمن سال 1394

همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان در روز سه شنبه مورخ 94/11/27 واقع در سالن زکریای رازی سمنان توسط انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش استان سمنان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان  برگزار شد .

این همایش با هدف آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در بازه سنی مختلف در ارتباط با اصول صحیح زندگی و عوامل موثر در پیشگیری از بروز سرطان با سخنرانی آقای دکتر جندقی معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و خانم دکتر حقی  فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان و متخصص کودکان  و عضو هیئت مدیره انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش برگزار شد .

همچنین آقای دکتر شریعت از اعضای هیات مدیره انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش استان سمنان گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط این سازمان خیریه مردم نهاد را عنوان کردند .
در این مراسم که با حضور بیماران تحت پوشش انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش استان سمنان  ، متخصصین سلامت ، مسئولین و روسای ادارات استان و شهرستان سمنان برگزار شد ، یکی از بیماران که با سبک زندگی و تغذیه سالم موفق به شکست بیماری شده  است نیز طی ایراد سخنانی خطاب به مسئولین ذی ربط  به مشکلات درمانی و هزینه های گزاف این بیماری  اشاره کردند .
و در انتهای همایش طوماری به عنوان نتیجه گیری و جمع بندی همایش توسط حاضرین امضا شد.

اسلاید های همایش:
اپیدمیولوژی سرطان و راه پیشگیری - دکتر جندقی
سرطان:تاریخچه - اصول مبارزه - پیروزی - دکتر حقی
معرفی و عملکرد انجمن - دکتر شریعت

تصاویر همایش